Meld storing aan

U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week reguliere reparatieverzoeken of storingen melden via een directe chat (snelste optie), uw eigen beveiligde VvE-website of telefonisch.

Directe chat

ACTIVEER DE CHAT, SCAN DE QR-CODE (SNELSTE OPTIE)

Na het indienen wordt er een WhatsApp-chat aangemaakt voor het persoonlijke contact. Via deze chat wordt u op de hoogte gehouden en is er ruimte om vragen te stellen. Zodra het verzoek is afgehandeld, kunt u de chat eenvoudig verwijderen.

  • Eenvoudig en snel een reparatieverzoek indienen
  • Direct en persoonlijk contact via WhatsApp
  • Effectieve en snelle afhandeling
  • Hogere kwaliteit van meldingen door gerichte vragen
  • Mogelijkheid tot het uploaden van beeldmateriaal voor een betere inschatting van de situatie

Heeft u een reparatieverzoek? Probeer het eens via de QR-code en ervaar zelf het gemak! 

Scan de QR code of klik erop om direct te kunnen chatten.

Portaal

Meld een reparatie verzoek aan via het portaal

U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week reguliere reparatieverzoeken of storingen melden via uw eigen beveiligde VvE-website. Via deze eigen VvE-website kunt u ook kijken hoe het staat met de afhandeling van reparatieverzoeken. Log in op uw persoonlijke account en dien een reparatieverzoek in.

Telefonisch

Telefonisch via 088-088 7200

Bel ons en kies optie 1 om uw reparatieverzoek persoonlijk door te nemen.

Heeft u spoed reparaties of storingen die écht niet kunnen wachten tot de volgende werkdag (ma-vr), dan kunt u tijdens kantooruren (08.00 – 17.00 uur) bellen met: 088 – 088 72 00. Tijdens de weekenden of avonduren (17.00 – 08.00 uur) kunt u bellen met: 088 – 088 72 00 en krijgt u contact met onze externe meldkamer.