27

sep 2025

Pilaster innoveert!

Pilaster innoveert!

Sinds mei kunnen de eigenaren van onze VvE’s een reparatieverzoek nog sneller en eenvoudiger indienen. Met de nieuwe tool S1mone is er direct persoonlijk contact via WhatsApp met onze technische collega’s.

Het werkt heel eenvoudig:

  • Scan de QR-code met uw smartphone (zie hieronder)
  • Beantwoord een paar korte vragen
  • Voeg bij voorkeur foto’s of video’s toe
  • Vul contactgegevens in
  • Dien het verzoek in

Nadat het verzoek heeft ingediend, wordt er automatisch een WhatsApp-chat aangemaakt. Hierin versturen wij updates en kunnen vragen gesteld worden.

Voordelen van deze methode:

  • Snelle en eenvoudige melding
  • Rechtstreeks persoonlijk contact via WhatsApp
  • Complete meldingen
  • Foto’s en video’s eenvoudig toe te voegen
  • Directe terugkoppeling als er vragen zijn of iets in de status van uw verzoek verandert

Scan de QR code of klik erop om direct te kunnen chatten.

Tip!

Print onze QR-code uit en hang deze op een handige plek, zoals in uw meterkast, zodat u hem altijd bij de hand heeft. De QR-code is ook terug te vinden op onze website.

Alternatieven

Heeft u geen smartphone of geeft u de voorkeur aan een andere manier van melden? Geen probleem! U kunt nog steeds een melding doen via het portaal of bij spoed telefonisch.

Let op: Deze service is vooralsnog alleen voor eigenaren en niet voor huurders.